Re: Karta TV

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_witch.gdzies.tam>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:47:29 MET DST

W artykule <d4j721$146t$1@news.mm.pl> Pedros napisał(a):

> [...]

>>> wycisza (są słyszalne bardzo ciche dźwięki, jakby karta ciągle
> No to chyba sie nie doczekam...

Konstruktywne uwagi:

a) pisanie 5 razy z tym samym problemem go nie rozwiąże
b) to chyba nie jest jedyny program "do oglądania Telewizji" ? Jak
wygląda sprawa przy użyciu innych.
c) producent zapewne ma stronę www, wydał dokumentację do
karty/oprogramowania, czasem też odpowiada na email.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej