Problem DVD

Autor: Pawel kochut <kochut_pawel_at_cdmpekao.com.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 13:33:23 MET DST

Witam,
mam odtwarzacz stacjonarny DVD Thomsona DTH-460 oraz nagrywarkę komputerową
LG GSA-4163B.
Nagrywarkę kupiłem między innymi z myślą o tym żeby nagrane filmy DVD
odtwarzać na DVD stacjonarnym. Tam niestety pojawia się problem, otóż dźwięk
jakby się haczył co kilka klikanaście sekund dźwięk haczy i szarpie. Obraz
jest ok. Dodam jeszcze że mam nagrany film na innej nagrywarce komputerowej
i efekt jest ten sam. Natomiast kiedyś kolega wypalił mi płytę na
stacjonarnym DVD Philipsa wtedy było wszystko jak należy tzn dźwięk i obraz
OK.
Co może być tego przyczyną czy specyfika nagrywarek DVD komputerowych czy
wina odtwarzacza stacjonarnrgo? A jeśli to wina o odtwarzacza stacjonarnego
to co można zrobić ? Czy tam się zmienia jakoś firmware, czy coś
innego...( cały odtwarzacz)?

Pozdr.
Pablo