[ WinMe ] problem z myszka bezprzewodowa Logitech

Autor: grinder <scager_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 13:12:12 MET DST

witam wszystkich

mam nastepujacy problem:
po reinstalacji systemu z Win98 SE na WinME
przestala byc widoczna myszka bezprzewodowa Logitech
nie pomaga wyszukiwanie nowego sprzetu
(wczesniej pod Win98 pracowala bez problemu)

poniewaz nie jestem za bardzo w stanie ustalic co to za mysz
(jaki model dokladnie - oryginalnej plyty oczywiscie nie mozna
znalezc, natomiast kontakt z osoba ktora instalowala
to wczesniej jest aktualnie niemozliwy) wiec zrobilem kilka zdjec
- mysle ze znajdzie sie na pewno Ktos, kto bedzie wiedzial
co to za cudo: http://www.projektator.com/priv/mysz
i ktory dokladnie driver mam zastosowac do tego modelu
zeby WinME mi ja "zobaczyl"

ps.
przekaznik podlaczam do zwyklego gniazda USB,
mysle ze to wystarczy (nie musi byc chyba przejsciowki na PS2),
mam racje ?

bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, bo
sprawa jest dosc pilna, z gory dzieki

pozdrowienia, Robert.