Re: Problem z partycjami

Autor: Jgor <alka82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 12:51:28 MET DST

> A więc masz jednak dostęp do tej partycji z XP ? Tyle że teraz ma ona
> literkę I ?? Ciekawe.

Może jeszcze dodam, że po wybraniu w bootmanagerze XP opcji win xp dostaje
komunikat:
"Nie można uruchomić systemu Windows, ponieważ następujący plik nie został
znaleziony lub jest uszkodzony <katalog główny Windows>\system32\hal.dll.
Zinstaluj ponownie kopię tego pliku"
Próba odzysku czegokolwiek z płyty instalacyjnej winXP nic nie daje, bo po
wybraniu R dostaję jedynie możliwość ponownego uruchomienia instalki.
Zresztą wydaje mi się, że skoro nabałaganiłem w Win98 to raczej tu powinnienem
to posprzątać... (?).

Pozdrawiam
Jgor