Re: Problem DVD

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 13:36:27 MET DST

Sam mam LG GSA 4163 i nie mam problemów z filmai nagranymi i odtwarzanymi na
stacjnarnym Philipsie (sprzed 2 lat). Myślę że Twój problem moze polegać na
zbyt duzej prędkości zapisu filmu co owocować moze błędami z korekcją
których nie daje sobie rady przetwornik w stacjonarnym DVD. Spróbuj nagrać
ten film z mniejszą prędkością (ja nagrywam x4 chociaż nagrane x8 też mi
czyta - ale nie wiem jak długo jeszcze będzie).
Pozdrawiam
Volus