Jaka myszka optyczna?

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 13:58:17 MET DST

Witam!
W moim kulkowym Mediatechu szwankuje już trochę lewy przycisk (klikam raz, a
on mi dwuklik robi...) i chcę kupić coś optycznego.
Wymagania są takie: Lubię raczej ciężkie myszy, żeby precyzyjnie tym
operować. Lubię jak przyciski stawiają pewien opór (A4tech przy kompie
siostry "sam mi się klika" pod ciężarem palca :)) Mam duże dłonie, więc i
myszka nie powinna być za mała. Oczywiście rolka być musi, ale żadnych
dodatkowych przycisków nie potrzebuję. Złącze PS/2 (kończy się pewien etap w
moim życiu... koniec z COMem :( po 8 latach pięknego romansu :( :))
Nie chcę nic super-drogiego.
Oto, jakie typy na razie mi się nasuwają:

A4-Tech opto 13 SWOP-3 za 24zł
Easy Touch ISLAND (ET-24) za 29zł
Techsolo TC-OP16 za 30zł
A4-Tech opto 315 SWOP-35 za 31zł
Media-tech MT1010 za 37zł
Creative Optical Mouse Lite za 37zł (nie ma podanych parametrów, więc nie
wiem, czy nie jakiś badziew, ale jednak co marka to marka)
Logitech S96 OEM za 39zł

Dodam, że nie chcę żadnego radiowego ustrojstwa :)
Robię dużo przy grafice, więc potrzebna jest precyzja (ale bez przesady, nie
będę płacił 100zł za mysz...).
Z góry dzięki za pomoc.

--
Marcos