Re: Jaka myszka optyczna?

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 14:13:22 MET DST

W wiadomości: news:d4ddaj$2ea$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *=Marcos=* napisał(a):

> Creative Optical Mouse Lite za 37zł (nie ma podanych parametrów, więc
> nie wiem, czy nie jakiś badziew, ale jednak co marka to marka)

Tą myszke podłaczyłem do notebboka i działała fatalnie. Wskażnik w
pionie przemieszczał sie prawidłowo, natomaist w poziomie tak, jakby
myszka miała chorobe Parkinsona, cały czas drżącym ruchem. Ponadto
wskażnik podczas przemieszcznia po ekranie potrafił sie nagle w zupełnie
innym miejscu niż był prowadzony. Być może to myszka była popsuta (była
nowa), a może a kurat z tym notebookiem nie chciała pracować. Ale kolega
ją testował na zwykłym kompie i miał te same objawy. To tyle z moich
spostrzeżeń, których Ty akuart nie musisz doznać.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675