Re: Jaka myszka optyczna?

Autor: Adam Łubkowski <al_at_life.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 15:11:13 MET DST

In article <d4ddaj$2ea$1@nemesis.news.tpi.pl>,
marcos@terefere.NOSPAMNOSPAM.com says...
> Witam!
> W moim kulkowym Mediatechu szwankuje już trochę lewy przycisk (klikam raz, a
> on mi dwuklik robi...) i chcę kupić co=3F optycznego.
> Wymagania s=3F takie: Lubię raczej ciężkie myszy, żeby precyzyjnie tym

a4tech bw35
srednia wielkosc, na srodku wielka rolka z mozliwoscia wcisniecia - robi
wtedy za trzeci przycisk. Optyczna, pracuje praktycznie na wszystkim,
sam najczesciej uzywam na szarym kocu lozka, odpada problem ze zle
pracujaca kulka.
Aha, jest na usb. W zestawie byla przejsciowka na ps/2 ale gdzies mi
zniknela... Kosztowala nie wiecej niz 50zl.

--
Adam Lubkowski, www.nbd.xon.pl