Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:15:46 MET DST

> NO i przede wszystkim dbasz o OCZY !!!

No wlasnie, o co tu chodzi. Mam w domu CRT LG Flatron 775FT (z 4-5 lat) a w
pracy LCD Dell (0,5 roczny, ale nie wiem co za model konkretnie, byl w
zestawie z kompem razem - jakis z tych drozszych w kazdym razie). I o dziwo
duzo lepiej znosze dlugie przesiadywanie przed Flatronem.

> Filmy spokojnie można oglądać tak samo w szybkie i dynamiczne gry, nie
> wierz w bełkot markengowy o smugach i nie wyrabianiu się ekranu LCD w
> szybkich scenach.

A jednak cos w tym jest. Szczegolnie w przypadku duzych kontrastow miedzy
wyswietlanymi kolorami.

:-:: fobiusz ::-::