Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Chris <actchris_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:40:22 MET DST

Internauta "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl>
nabazgrał(a) w wiadomości - <news:d43b4h$svf$1@nemesis.news.tpi.pl >

> No wlasnie, o co tu chodzi. Mam w domu CRT LG Flatron 775FT (z 4-5 lat)
> a w pracy LCD Dell (0,5 roczny, ale nie wiem co za model konkretnie,
> byl w zestawie z kompem razem - jakis z tych drozszych w kazdym razie).
> I o dziwo duzo lepiej znosze dlugie przesiadywanie przed Flatronem.

Ja mam wade wzroku i zdecydowanie odczułem przesiadke z CRT na LCD

> A jednak cos w tym jest. Szczegolnie w przypadku duzych kontrastow miedzy
> wyswietlanymi kolorami.

Na stałe mnie oglądam filmów na LCD bo od tego mam TV ale podglądając czy
nawet czasami oglądając nie iwdze problemów z szybkimi scenami na LCD

Ale to wszystko są moje opinie i nie sugerujcie się nimi do końca :)

--
www.maxicore.com | ABIT AN8 A64 3500+ 1024 MB RAM