Re: [Komputronik] olewany :(

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 17:38:25 MET DST

W wiadomości: news:d4380c$ofr$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Solos* napisał(a):

> wyslalem zapytanie do sklepu interetowego Komputronik. Wyslalem do
> jednego handlowca przedwczoraj, wczoraj nie bylo odpowiedzi. Wiec
> wyslalem do drugiego wczoraj wieczorem. I dalej nic. Od zadnego.

W Komputroniku coś ostatnio nie mogą się pozbierać. Maila z info o
wysłaniu przesyłki wraz z nr przewozowym dostalem już po debraniu tej
przesyłki :D Wczoraj wysłałem maila z pytaniem dlaczego usunięto mój
komentarz do pewnego produktu po wcześniejszej jego akceptacji i
publikacji. Cisza :/
Big Jack

--
     //////