[Komputronik] olewany :(

Autor: Solos <michalr79WYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 17:27:08 MET DST

Witam,

wyslalem zapytanie do sklepu interetowego Komputronik. Wyslalem do
jednego handlowca przedwczoraj, wczoraj nie bylo odpowiedzi. Wiec
wyslalem do drugiego wczoraj wieczorem. I dalej nic. Od zadnego. Wydaje
mi sie, ze w sklepie internetowym kontakt z klientem przez mail powinien
bys bardzo ale to bardzo sprawny. Czy to u nich normalne? I czy jak cos
tam kupie (bo mam zamiar) to tez mam sie spodziewac takiej obslugi? :(

Pozdrawiam,

--
Solos
GG 3115539