Re: chlodzenie pasywne

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 17:39:57 MET DST

> Duży, aluminiowy radiator. Mam coś takiego na Radeonie 8500 i mimo,
> że w budzie nie mam dodatkowych wiatraków, a tuż obok promieniuje
> Palomino, temperatury są w normie (czyt. nic się nie wiesza, a
> pracuje tak od niespełna roku).

To dostaw moze tam jakis wiatrak na minimalnych obrotach.
Tak, zeby choc troche powietrze mieszal. Sam uklad moze
wytrzymac takie traktowanie dosc dlugo, to gorace powietrze
zbierajace sie pod karta skutecznie morduje kondensatory na
plycie glownej.

Testowane na GF2MX400 i plycie Solteka :/

Zdrooweczka,
Vituniu.