Re: [Komputronik] olewany :(

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 09:49:50 MET DST

Eeee tam. wiadomo, że w Komputroniku nie zawsze odpowiadają na emaila i nie
zawsze - ale pokażcie mi inną firmą komoputerową w której odpowiadają na
wszystkie emaile w rozsądnym czasie (1-3 godzin). Raczej na ogół wcale nie
odpowiadają. Co do telefonów też dodzwonić się tam to wielka sztuka, albo
zajęte albo nikt nie odbiera. Ale biorąc pod uwagę fakt, że ich oferta jest
abrdzo szeroka i mają masę towaru od ręki na który gdzie indziej się czeka
to chyba nie jest dziwne...
Kilka razy kupowałem u nich (bo albo nikt inny tego nie miał w ofercie, albo
na stanie) i nigdy problemów nie miałem, a towar miałem na drugi dzień u
siebie. Ceny oczywiście na ogół nie sa powalające, ale nie zawsze chodzi o
cenę ;-)
Ja ich polecam, przede wszystkim za szerokość oferty!
A jak wiadomo na 100 klientów zawsze znajdzie się 2-3 którym nie uda się
wszystkiego załatwić (z różnych przyczyn) na czas lub tak jakby chcieli...

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]