Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 00:44:50 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns963CD487934E2mbien@127.0.0.1...

> A na jakim modelu konkretnie?

Modeli nie pamiętam. Jeden nagrywał 8x, drugi 16x

> Zabolalo? Po tej stronie Atlantyku najwiekszym

Nie zabolało. Widzę, że jesteś wyrośniętym dzieciakiem który twierdzi, że
nagrywarkę DVD powinien kupić ktoś kto ma rozkład ścieżek płyty głównej w
jednym paluszku. Chory jesteś człowieku.

> Tak? A w takim Teacu CDW58E np? Producent _NIGDY_ nie wypuscil
> zadnego biosu bo tak sie bal, ze ludze beda flashowac

Popatrz a takie LG wypuściło bios do nagrywarki CD-RW 8x identycznej
technicznie z CD-RW 4x. I gdzie ta Twoja reguła?

> przy roznicy rzedu 10-40 zl traktowanie liteone przez

Jakiej różnicy? Przy różnicy max 5zl nie warto nawet patrzeć na tą beżową
obudowę i słuchać trzasku głośno wysuwającej się tacki. Mam jeszcze w
zasobach DVD-ROM Litka i jest to najgorszy napęd jaki słyszałem.

> "ze uzywsz sprzetu markowego", bo w obecej sytuacji jest to groteskowe.

No to podaj nazwę dostawcy napędów NECa :) Żaden Litek czy Samsung.

> Liteona SOHW1633S jestem bardzo zadowolony i nie mam do tego napedu
> praktycznie zadnych zastrzezen. Czyta i nagrywa na wszystkim co mu do
> srodka wlozyc nie sprawiajac problemow. A korekcje bledow

Poczytaj archiwum zgodności nośników :)

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |