Re: sterowanie wzrokiem - co i jak ?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 00:40:02 MET DST

Dnia Mon, 18 Apr 2005 19:52:50 +0200, Michal Sz napisał(a):
> Kiedys o uszy obilo mi sie cos takiego, wiec moze ktos z Was drodzy
> grupowicze bedzie mial jakiekolwiek pojecie o takim sprzecie dzieki
> ktoremu mysza mozna ruszac poprzez wodzenie galka oczna.
> Z gory dziekuje za linki i wszelka pomoc.
w jakiejs starej "elektronice praktycznej" mialem schemat wraz z
artykułem okularkow ktore sledzily ruch oka i umozliwialy sterowanie
kompem jako myszka
jak nie znajdziesz w ich archiwum to daj znac na priv
postaram sie przeskanowac ale z gory uprzedzam ze to moze chwilke potrawac
bo nie mam skanera w domciu
pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica