Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:53:32 MET DST

Czajson <private@exit.pl> wrote:

> Nie wiem jak w Liteonach się flashuje bo zawsze używam sprzętu
> markowego.

         Zdecydowanie latwiej niz np: do niedawna w napedach Toshiby
         gdzie
nieoficjalnie zdobyty firmware byl oddzielony od flashera i trzeba bylo
robic to pod czystym dosem.

> Już się potknąłem na litkach i dziękuję.

         A na jakim modelu konkretnie?

> Przestań pieprzyć kto ma używać komputera

         Zabolalo? Po tej stronie Atlantyku najwiekszym osiagnieciem, a
         moze
i zasluga Microsftu [zaleznie od punktu widzenia] bylo wmowienie ludziom
ze komputera moze uzywac nawet kompletny ignorant i jeszcze szczycic sie
ta ignorancja.

> bo jak się kupuje porządny sprzęt to bios się w nim zmienia jedynie z
> ciekawości a nie z potrzeby.

         Tak? A w takim Teacu CDW58E np? Producent _NIGDY_ nie wypuscil
zadnego biosu bo tak sie bal, ze ludze beda flashowac identyczny
technicznie nizszy model CDW54E.

> Kupuj sobie nadal litki i czekaj z niecierpliwością aż wyjdzie kolejny
> bios, żeby nagrać koledze płytkę bo akurat ta którą przyniósł litek
> nie raczy nagrać.

Hmmm, troche smiesza mnie te obiegowe opinie "Liteon g*o, NEC czy
Toshiba super sprzet" bo kazdy z tych napedow ma swoje wady i zalety. A
przy roznicy rzedu 10-40 zl traktowanie liteone przez niektorych jako
nizszej polki jest co najmniej kuriozalne. Przez dlugie lata - od 1995
r. uzywalem napedow Toshiby, w czasach gdy kosztowaly one slono i byly
naprawde dobre w porownaniu do konkurencji, od 2000 r. uzywalem
nagrywarki Teaca CDW58E [czyli jeszcze solidnego modelu, zanim producent
zszedl na psy dajac tylko swoje logo kiepskim napedom], wiec nie pisz ze
"ze uzywsz sprzetu markowego", bo w obecej sytuacji jest to groteskowe.
Stare, uznane firmy goniac za zyskiem zeszly na psy, liteon podskoczyl z
jakoscia. Przesiadajac sie z tych modeli troche ponad pol roku temu na
Liteona SOHW1633S jestem bardzo zadowolony i nie mam do tego napedu
praktycznie zadnych zastrzezen. Czyta i nagrywa na wszystkim co mu do
srodka wlozyc nie sprawiajac problemow. A korekcje bledow ma wrecz
fantastyczna. Jakos tak sie sklada,ze na napedy liteona narzekaja
glownie zakompleksieni posiadacze innych napedow w duchu pewnie
przekonujac sie ze kupili sobie "Maybacha" i poprawiajac tym wlasne
samopoczucie :>

> EOT

         Chcialbys po twoim poscie jak powyzej. Niedoczekania :P

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938