Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 01:08:39 MET DST

Czajson <private@exit.pl> wrote:

> Modeli nie pamiętam. Jeden nagrywał 8x, drugi 16x

            Tak, to bardzo szczegolowe dane :>

> Nie zabolało. Widzę, że jesteś wyrośniętym dzieciakiem który twierdzi, że
> nagrywarkę DVD powinien kupić ktoś kto ma rozkład ścieżek płyty głównej w
> jednym paluszku. Chory jesteś człowieku.

            Gdzie cos takiego napisalem? Wywlekasz tu jakies swoje
nadinterpretacje i juz drugi raz osobiscie mnie obrazasz. Troche wiecej
kultury proponuje!

> Popatrz a takie LG wypuściło bios do nagrywarki CD-RW 8x identycznej
> technicznie z CD-RW 4x. I gdzie ta Twoja reguła?

            No i? Bo LG jest postrzegany na rynku w podobny sposob jak LiteOn.

> Jakiej różnicy? Przy różnicy max 5zl nie warto nawet patrzeć na tą beżową
> obudowę i słuchać trzasku głośno wysuwającej się tacki.

            Jak dla mnie glosnosc to jedyny na dobra sprawe minus tego liteona.
Na szczescie sa programowe spowalniacze. Za to skutecznie rekompensuje go
bardzo skuteczna korekcja bledow.

> Mm jeszcze w zasobach DVD-ROM Litka i jest to najgorszy napęd jaki
> słyszałem.

            Znowu wywlekacsz jakies historyczne napedy. Gdybym mial brac teraz
dla siebie DVDROM, to Liteona 166S.

> Poczytaj archiwum zgodności nośników :)

            A konkretnie? Bo jak na razie z licznych, zarowno dobrych plyt jak
i wynalazkow, trafilem na 1 nosnik ktorego ten liteon nie widzial. Z
ciekawosci sprawdzilem na NECu 3500 i to g* tez nie bylo widziane.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938