Re: problem z odczytem dvd

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 13:42:10 MET DST

Użytkownik "macminer" <macminer-beztego@polbox.com> napisał w wiadomości
news:d3pue3$bu3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Liteona pochodzi właśnie od Ciebie. Trochę nieładnie tak samego siebie
> reklamować.

Nie reklamuję siebie. Powiedz co wogóle nagrywarka Liteona sobą prezentuje?
Straszny design, żółto-kremowy plastik, hałas już przy otwieraniu tacki,
luźny przycisk wysuwania. Leżą jeszcze gdzieś płytki nagrane Liteonem, co
najśmieszniejsze nagrywając dwie identyczne płytki jedna była OK a drugą
trzeba było powtórzyć. No ale popatrz tak zwracany do serwisu NEC potrafi
przeczytać płytki nagrane Liteonem (niektóre) ale inne napędy nie dają sobie
z nimi rady. A jeszcze fajna sprawa - Leon chodził tylko z jedną wersją Nero
bo na innych nagrywał, ale nie odtwarzał DVD-Video.

> A jeśli chodzi o meritum: przerobiłem od 1997 r. nagrywarki JVC , HP,
> Yamahy, Teaca, LiteOna (własne) oraz sporo innych

Też sporo przerobiłem i teraz uważam na to co kupuję.

> na NECach, a jeszcze inny na LG. Pod względem designu akurat najwięcej
> wpadek zdarzało się LG, natomiast pod względem kontroli

Pod względem designu? No popatrz a to jedne z ładniejszych nagrywarek w
odróżnieniu od tandetnie wyglądającego Liteona, spartańskiej Toshiby, NECa
czy Pioneera

> sprzedawcę, czego więcej wraca do serwisu - wg jego słów: NECów).

A spytałeś czego więcej sprzedaje? Gdybym ja spytał swojego sprzedawcę to
wiem jaką bym dostał odpowiedź :)

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |