Re: Wybor pamięci (SDRAM)

Autor: Maciej (Raven) Gierok <maciej_gierok.nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 13:39:03 MET DST

Dnia Sat, 16 Apr 2005 12:23:22 +0100, Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
napisał:

> Czyli dla tego CPU nie ma znaczenia jaki RAM, ale lepiej kup PC133 -
> jeśli
> zmienisz CPU na coś na FSB 133 (a teraz byłby ku temu odpowiedni czas, bo
> SocketA się "kończy") to nowa pamięć z nim zadziała.

Tak tez myslalem, balem sie tylko ze nie bedzie mogla dzialac z moja stara
pamiecia.

> Pisząc o "podkręceniu" bardziej miałem na myśli ustawienie "agresywnych
> timingów".

Mógłbys troche rozwinać?

> Tak. To lepsze rozwiązanie. Na Twoim miejscu poważnie zastanowiłbym się
> nad
> zmianą CPU np. na AthlonaXP 2000+ i w górę.

To sa plany na przyszlość. Wiąze sie to rowniez ze zmiana plyty, a to juz
sa koszta :/
Komputer wykorzystuje w zasadzie tylko do internetu i do pracy glownie w
srodowisku Linux, tak wiec to co mam puki co spokojnie wystarcza. Odczuwam
jedynie maly dyskonfort przy obsludze pamieciozernych programow typu
Eclipse i z tad chec dokupienia pamięci.

Aha. jeszcze jedno male pytanko. Czy jest jakas roznica w tym czy pamiec
jest jedno, czy dwu stronna?

Pozdrawiam
Maciej Gierok

--