Re: problem z odczytem dvd

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 04:43:19 MET DST

Czajson wrote:
> Użytkownik "Magrat" <magrat@prosze.bez.spamu.op.pl> napisał w wiadomości

> To już jest żałosne. Poczytaj sobie posty z tego miesiąca dotyczące
> nagrywarki DVD sławnej marki Liteon. Gorszego shitu wybrać chyba nie mogłaś.
> Bez komentarza

Nie wiem, czy zauważyłeś, że większość negatywnych komentarzy na temat
Liteona pochodzi właśnie od Ciebie. Trochę nieładnie tak samego siebie
reklamować.

http://tinyurl.com/bz6o5

A jeśli chodzi o meritum: przerobiłem od 1997 r. nagrywarki JVC , HP,
Yamahy, Teaca, LiteOna (własne) oraz sporo innych (cudzych) i pozwolę
sobie nie zgodzić się z opinią, że akurat LiteOn to najgorszy shit.
Jeden ma pecha i natnie się na serię padliwych Liteonów, inny sparzy się
na NECach, a jeszcze inny na LG. Pod względem designu akurat najwięcej
wpadek zdarzało się LG, natomiast pod względem kontroli jakości żadna z
tych firm obecnie nie błyszczy - jak to mówią: "wart pac pałaca".

Dla przykładu - mój Liteon DVDRW 832 sprawuje się od 8 miesięcy bez
zarzutu, natomiast widziałem jak klient przynosił do sklepu wychwalanego
NECa 3520, z objawem "przestał czytać CD" (przy okazji zapytałem
sprzedawcę, czego więcej wraca do serwisu - wg jego słów: NECów).

Z zasady nie nagrywam na Esperanzach, Hawkach itp. (bo cenię swoje
dane), ale zdarza się, że znajomi podrzucą mi do nagrania takie coś i
jak dotąd nie zauważyłem, żeby mój Liteon był pod tym względem wybredny,
a nagrane na nim płyty dadzą się potem wszędzie odczytać.

A tu trochę mojej autoreklamy:

http://tinyurl.com/bfff8 (zwróć uwagę na temat i datę)

--
  |. .|     <|/   {# macminer