Re: problem z odczytem dvd

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 16:03:49 MET DST

Czajson wrote:

Żadnego z wymienianych przez ciebie problemów akurat mój Liteon nie ma,
więc nie wiem czy aby na pewno piszemy o tych samych produktach tej
samej firmy (ja mam SOHW 832S). Może 1653S są mniej udane, a może akurat
jakiś polski hurtownik kupił kiepską partię. Jedyne, z czym mogę się
zgodzić - to hałas, ale akurat parę minut hałasu przy nagrywaniu płytki
mogę wytrzymać, w odróżnieniu od ciągłego hałasu twardych dysków czy
wentylatorów.

Jeśli chodzi o "kiepskie partie" produktów - elektronika hurtowo
sprzedawana jest według różnych wymogów i według różnych standardów
kontroli jakości, tak że wcale nie jest powiedziane, że ten sam model
urządzenia kupiony w dwóch różnych miejscach będzie się zachowywał tak
samo. Na przykład - w erze CDRomów 8x kupiłem razem ze znajomym w Anglii
ten sam model CD Panasonica, w jednym czasie - tyle, że ja od byle firmy
(bo taniej), a on od renomowanej (bodajże Viglen). Ja ze swoim miałem
wszelkie możliwe problemy - od głośności począwszy, poprzez wolne
czytanie płytek, aż do padu po mniej więcej 2 latach. Jego Panasonic był
cichy i przez parę lat pracował bez najmniejszych problemów.

W każdym razie nie dziwią mnie całkowicie rozbieżne opinie na temat
teoretycznie tego samego produktu.

> Pod względem designu? No popatrz a to jedne z ładniejszych nagrywarek w
> odróżnieniu od tandetnie wyglądającego Liteona, spartańskiej Toshiby, NECa
> czy Pioneera

Nie chodzi tylko o wygląd, ale ogólnie projekt (design), w tym pomysły
inżynierów, dobór elementów, zgranie poszczególnych układów itd.

> A spytałeś czego więcej sprzedaje? Gdybym ja spytał swojego sprzedawcę to
> wiem jaką bym dostał odpowiedź :)

Pytałem. Mniej więcej tyle samo (zależy od okresu i "mody").

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki