Re: bad crc przy dużych plikach / duze pliki

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 00:10:34 MET DST

michaljonca napisał(a):
> wit. ten post pisze zby trafil do archiwum.
>
> jakis czas temu mialem problem z wyskakujacym bledem bad crc przy
> rozpakowywaniu badz instalowaniu duzych plikow (kolo 700 mb). dzis
[ciach reszta zabawy]
Tez mialem podobne problemy jak mi memorka padla. generalnie komp sobie
chodzil i nie bylo problemow gierki 3d dzialaly ale osiolek wywalal
kompa po 4-5 godzinach. Zapodalem memtesta i szczeka mi opadla jak
zobaczylem ilosc bledow. Co ciekawe memorka byla stabilna jak byla zimna
a po resecie komp dzialal 4-5 godzin (osiolek i www oraz inne pierdoly)
potem mial zwis i znowu 4 h pracy.
Memorke wymienilem i komp moze dzialac kilka dni bez restartu.
Co ciekawe mimo ze memtest wywalal mase bledow (wiecej niz setki
tysiecy) to po resecie i zabootowaniu xpka komp dzialal przez kilka
godzin i nie zdarzaly sie zniszczone dane.

Generalnie ostatnio to wogole jakos te memorki syfiato robia ze tak
szybko padaja. Rozumiem ze procek sie moze przegrzac jak ma zle
chlodzenie i zaczac szwankowac ale memorka? Do czego to dochodzi....