bad crc przy dużych plikach / duze pliki

Autor: michaljonca <irenasantorCIACH_at_yahoo.com>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:18:55 MET DST

wit. ten post pisze zby trafil do archiwum.

jakis czas temu mialem problem z wyskakujacym bledem bad crc przy
rozpakowywaniu badz instalowaniu duzych plikow (kolo 700 mb). dzis
sprobowalem ustawic pamiec jako 400 (do tej pory byla zanizona jako 333, bo
procesor mam amd barton 2500+ / nie podzialalo / podkrecilem nastepnie (w
zasadzie z nudow), nie zmieniajac z powrotem pamieci na 333, procesor jako
3200 / plik sie rozpakowal bez problemow.
nie wiem ile w tym przypadku a ile efektu moich dzialan, ale jesli ktos ma
podobne problemy to moze sprobowac pokombinowac w podobny sposob.
aha, dodam coby uszczegolowic zajscie, ze w trakcie calej operacji wyskoczyl
jakis problem ze sterownikiem do monitora (zeby dostac sie do biosu musialem
podlaczyc monitor analogiem, to spowodowalo jakies pretensje windowsa). moze
to tez jest istotne.

moj komputer to epox 8krai / barton 2500+ / twinmos 512 (400) / win 2k
plik, z ktorym sie mocowalem to instalka america's army, rozpakowana z
plyty, instalowana na kompie.

pozdr.
michaljonca