Re: Jaki Laptop ?? Pomocy

Autor: arv <arv_at_op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 00:12:24 MET DST

Blue napisał(a):
> Witam wszystkich
> Powiedzcie mi prosze czym musze się kierować przy zakupie Laptopa. Nie mam
> żadnego doświadczenia w tej dziedzinie.
> Na co zwracac uwage i na czym nie oszczędzać?
> O co chodzi z bateriami i ekranem?

Poczytałem sobie dziś jeszcze więcej. Szczerze zastanawiam się nad
zakupem notebooka (nie laptopa;). Raczej nie zaryzykuję zakupu niczego
innego niż IBM/Dell. Acer był moim liderem; poczytałem i już mi syfem
trąci. HP, jak przeczytałem, zbyt delikatny, potrafi połamać się przy
otwieraniu (lekko przesadzam ale to prawda przy 100tnym otwieraniu).
Ah, co tu gadać dużo, człowieku, nie oszczędzaj mocno, nie kupuj nic
poza IBM/Dell, masz super sprzęty tych firm na allegro. Ja kombinuję
kasę i biorę chyba IMBa: centrino, 512 ramu, jakikolwiek hdd, combo...
cokolwiek jeszcze i prawie koniecznie SXGA+ :] Tyle na temat dude :D