Re: Bardzo dobry PC

Autor: Mirek _at_www.dzienpo.tk <_at_www.dzienpo.tk>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 14:02:27 MET DST

Dnia Fri, 8 Apr 2005 13:07:54 +0200, "AndRosT" <no@spam.please>
napisał:

>elementach. Wiadomo - nie bede kupowal gotowych konfiguracji i to tym
>bardziej w jakichs supermarketach, bo wiadomo jakie one sa jakosciowo... Z
>gory dziekuje za wszelkie porady i posdrawiam, AR.

Troche off topic ale dlaczego nie bedziesz kupowal gotowych
konfiguracji? Ja polecam, jesli oczywiscie kasa nie ma tu az takiego
wielkiego znaczenia, komputery firmy Dell, HP itd. Wejdz sobie
chociazby na strone Della i zobacz konfigurator komputera. Wiadomo ze
cena takiego zestawu bedzie wieksza od analogicznego zestawu kupionego
w zwyklym sklepie ale "jakosc" tego komputera bedzie o wiele lepsza,
nie wspominajac o gwarancji serwisie itp...

--
Mirosław Gumiela | GG:4500044 | ICQ:307540896
http://www.dzienpo.tk | http://www.pomocne.pl