Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: bratmat <bratmat_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 21:40:17 MET DST

Kupiłem wczoraj monitor Hyundai L72D w firmie proline.pl we wrocławiu. Tam
sobie kazałem go przetestować, jednak program na ktorym robiłem testy nie
miał czarnego tła a ja z wrazenia o tym nie pomyslalem. I teraz mam dwa
subpixele swiecace na bialo na czarnym tle :-( Jak podejsc do tematu
reklamacji ?
Po testowaniu w serwisie podbita zostala karta gwarancyjna !

Pewnie wsiadlbym w samochod i do nich pojechal gdyby nie to ze kupilem go
niejako po drodze bo mieszkam 300 km dalej.
Firma jednak prowadzi sklep internetowy wiec zastanawiam sie jak realizuje
sie tego typu reklamacje gdy produkt zakupiony zostaje przez internet?