Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: bratmat <bratmat_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 22:44:31 MET DST

Nie uwierzycie ! Dzis wymienili mi ten monitorek na nowy egzemplarz w
proline.pl. Najsmieszniejsze jest to ze monitor kupilem osobiscie we
wroclawiu. Dzwonilem dzis od rana do wrocławia i nikt nie odbieral telefonu
wiec zadzwonilem do katowic do serwisu i gosc w sluchawce od strzala
zarezerwowal dla mnie monitor na wymiane. Nie obyło sie bez małych problemów
bo pracownik serwisu chcial zatrzymac monitor do testow na 3 dni !!! Ale jak
dowiedzial sie ze byla rezerwacja to odpuscil :-)

Ogólnie jestem zadowolony z serwisu :-)