Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 22:33:12 MET DST

Użytkownik "bratmat" <bratmat@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d3h8fo$guu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kupiłem wczoraj monitor Hyundai L72D w firmie proline.pl we wrocławiu. Tam
> sobie kazałem go przetestować, jednak program na ktorym robiłem testy nie
> miał czarnego tła a ja z wrazenia o tym nie pomyslalem. I teraz mam dwa
> subpixele swiecace na bialo na czarnym tle :-( Jak podejsc do tematu
> reklamacji ?
> Po testowaniu w serwisie podbita zostala karta gwarancyjna !

Niestety z tego co sie orientuje to jest za mala ilosc wadliwych pikseli
zeby towar reklamowac. Oczywiscie mozliwe jest dogadanie sie ze sprzedawca
np. w sprawie wymiany na inny egzemplarz, ale
to juz jego dobra lub zla wola.

> Pewnie wsiadlbym w samochod i do nich pojechal gdyby nie to ze kupilem go
> niejako po drodze bo mieszkam 300 km dalej.
> Firma jednak prowadzi sklep internetowy wiec zastanawiam sie jak realizuje
> sie tego typu reklamacje gdy produkt zakupiony zostaje przez internet?

jesli kupujesz przez internet to masz 10 dni na oddanie towaru bez podania
przyczyn
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=31
Jednak rozumiem, ze problem moze byc w tym ze panel nie kupiles przez
internet ale w sklepie.

pozdrawiam
Tomek