> Kupiłem wczoraj monitor Hyundai L72D w firmie proline.pl we wrocławiu. Tam
> sobie kazałem go przetestować, jednak program na ktorym robiłem testy nie
> miał czarnego tła a ja z wrazenia o tym nie pomyslalem. I teraz mam dwa
> subpixele swiecace na bialo na czarnym tle :-( Jak podejsc do tematu
> reklamacji ?
> Po testowaniu w serwisie podbita zostala karta gwarancyjna !
>
> Pewnie wsiadlbym w samochod i do nich pojechal gdyby nie to ze kupilem go
> niejako po drodze bo mieszkam 300 km dalej.
> Firma jednak prowadzi sklep internetowy wiec zastanawiam sie jak realizuje
> sie tego typu reklamacje gdy produkt zakupiony zostaje przez internet?
jedz szybko i zwrodz monitor -- teraz mzoesz zwrocic zakupiony towar chyba w
ciagu 7 dni bez podawanai przyczyny ( pod warunkiem ze nie uszkodziles i masz
orginalene pudelka ) .
jak ten progam do testowania byl dostarczany przez firme --t o mogli
specialnie taki dobrac w ktorym nie ma czarnego ( albo nie dali tak opcje
testowania ) zeby upchnac zlom -- a wiec ciebie celowo wprowadziliw blad .
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Wed Apr 13 12:30:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Apr 2005 - 12:51:16 MET DST