Odp: Co sadzicie o tych glosnikach???

Autor: albert <albert2316hh_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 03:11:47 MET DST

: 25 - 20000 Hz; Drewniana obudowa głośnika basowego;
> Możliwość instalacji satelitów na ścianie; Niezależna regulacja
> poszczególnych grup głośników; Zewnętrzny kontroler dźwięku.

kup dwa prawdziwe zestawy głośnikowe z prawdziwymi głośnikami
a nie obwieszaj się jakimś G......
taki zestaw o który pytasz mogą kupic tylko ci co maja problemy ze słuchem
i im wszystko jedno co i jak gra.
o podanych parametrach to juz nie wspomnę.
podpowiem ci tylko że mam w domu kolumny o mocy 60W
pasmo 35-18 000 hz i jakos jedna waży circa 40kg.
i gwarantuję ci ze moje 60w to duuuużo wiecej niz twoje 1300.
o walorach dżwiękowych nie napiszę bo uznasz że się znęcam nad tobą.
a tak przy okazji nie uważałes na fizyce inaczej bys wiedział co to znaczy
głośnik 1300w
takie to juz raczej się sztaplarką przenosi............