Deskjet 640C drukuje połówki linijek W98Se

Autor: Tomasz Maciążek <nospam.jomamoto_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 03:19:13 MET DST

Jeszcze się z tym nie spotkałem i nie wiem jak zwalczyć. Po reinstalacji
Windows 98SE, Zainstalowaniu wszystkich poprawek Drukarka drukuje tylko
górne (a może dolne) fragmernty linijek :(
Sprawdzałem W WordPadzie i Wordzie, zmieniałem wielkość czcionki i wciąż to
samo. Sterowniki pobrałem z HP i nic. Na dodatek nie umiem jej przestawić na
USB bo nie doinstalowuje drivera.
Drukarka pracuje w szkole podstawowej i dzieci się smucą :(

Tomek