Odp: Co sadzicie o tych glosnikach???

Autor: albert <albert2316hh_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 03:21:54 MET DST

> kup dwa prawdziwe zestawy głośnikowe z prawdziwymi głośnikami
> a nie obwieszaj się jakimś G......
> taki zestaw o który pytasz mogą kupic tylko ci co maja problemy ze słuchem
> i im wszystko jedno co i jak gra.
> o podanych parametrach to juz nie wspomnę.
> podpowiem ci tylko że mam w domu kolumny o mocy 60W
> pasmo 35-18 000 hz i jakos jedna waży circa 40kg.
> i gwarantuję ci ze moje 60w to duuuużo wiecej niz twoje 1300.
> o walorach dżwiękowych nie napiszę bo uznasz że się znęcam nad tobą.
> a tak przy okazji nie uważałes na fizyce inaczej bys wiedział co to znaczy
> [...]

tak przy okazji mam taki zestawik na uzytek estrady
2 X box 600w + wzmacniacz 1000W /dynacord/
odsłuch tego z odległości 1m groziłby ci mechanicznym uszkodzeniem sluchu na
stałe.
a wzmacniacz juz musi miec wbudowany soft start inaczej wywala bezpieczniki
w lokalu.
więc to twoje 1300W to jakas patologia delikatnie mówiąc,
zresztą jak 99% sprzętu dedykowanego do pracy z komputerem.