Problem z wyborem laptopa - prosze o sugestie.

Autor: qadik <qadik_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 20:37:03 MET DST

Witam,

Mam problem przeszukalem archiwum grupy w celu okreslenia optymalnego
laptopa dla mnie i przyznam szczerze jestem bardziej zamotany niz przed
tym czynem.

Moje wymagania to: laptop do zabawy w internecie, troche podlubania w
pakiecie Macromedii, ogladniecia raz na jakis czas jakiegos DIVX i
pogrania (gry w stylu Call of Duty, MoH)i ekran min. 14".

Zastanawiam sie nad czyms ze stajni DELL'a i zawezilem kreg poszukiwan
do 3 modeli wszystki w cenie do 950$, oto one:

Dell Inspiron 5160
Intel Pentium 4 3.2ghz, 15"SXGA TFT (1400x1050), 32 MB DDR NVIDIATM
GeForce FX Go5200, 256 Ram, 30 gig,
24x DVD/CDRW, 56k, Lan, 12 cell Battery upgrade, Windows XP
Professional, $950

Dell Inspiron 600M
Intel Pentium M 1.5ghz, 14.1"XGA TFT, 32 MB DDR ATiŽ MobilityTM RADEONŽ
9000, 512 Ram, 40 gig, DVDRW, 56k, 10/100
Lan, Wireless $950

Dell Inspiron 8600
Intel Pentium M 1.4ghz, 15.4"WXGA TFT, 64 MB NVIDIAŽ GeForceTM FX
Go5200, 512 Ram, 30 gig, DVD/CDRW, 56k,
10/100 Lan, Wireless, $900

No i ewentualnie ten ma nizsza cene i nozna te roznice wrzucic w jakis
"upgrade" np. zewnetrzna wypalarke:

Dell Inspiron 5160
Intel Pentium 4 2.8ghz, 15"XGA TFT, 64MB Geforce FX 5200, 256 Ram, 30
gig, 8xDVD,
56k, Lan, Wireless B/G, 12 cell Battery upgrade, Windows XP
Professional, $800

Moje pyania zasadniczo to:
1. Czy 64 MB NVIDIAŽ GeForceTM FX Go5200 jest mocniejsza od 32 MB DDR
ATiŽ MobilityTM RADEONŽ 9000?
2. Jak to jest z tymi procesorami Serii M czy jest jakies porownanie
wydajnosci ich do tych procesorow co maja po 3.0 GHz.?
3. Czy moze znacie jakies inne laptopy ktore spelnialy by moje kryteria
a kosztowaly ok. 1000 - 1300$ w USA?

Pz. Adrian