Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 23:46:22 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9634E140C3DACmbien@127.0.0.1...

> Powiem tak - czlowiek przyzwyczaja sie do tego, przy czym najczesniej
> siedzi. Przesiadajac sie z monitora mono na kolorowy przez pewien czas
> bolaly mnie oczy, potem ustapiel, to samo przy przesiadce z 15" na 17" -
> najpierw wyraznie wieksze zmeczenie, nawet juz po ~godzinie, a teraz moge
> przy tym samym monitorze siedziec i kilkanascie godzin bez nieprzyjemnych
> objawow.

Szkoda że o tym nie wiedzą 4 monitory przy których siedzę w robocie 8 godzin
dziennie od ponad 3 lat.

> Dobrze ze w nastepnym poscie przyznales sie ze to byl wyrob
> grafikopodobny wyprodukowany przez Powercolora - ten producent potrafi
> zrobic szajs kompletny nie trzymajacy zadnych standardow, choc w innej
> serii jego karty potrafia byc nawet OK.

Ano niestety tak jest.

> dana karte. Odrzuty produkcyjne z chinskiej manufaktury zawsze beda dawac
> kiepski obraz, bez wzgledu na producenta chipu graficznego. Ale wiekszosci
> ludzi latwiej identyfikowac sie z ATI vs nVidia czy Intel vs AMD - to duzo
> prostsze i ile mozna sobie w usenecie pouzywac :>>>

Nie toczę wojen, sam zaczynałem od kart ELSA Riva 128, potem ELSA Erasor na
TNT, potem zbłądziłem na coś Made in Chinczyk w garażu no i zaszalałem z ATI
R9000. A ponieważ u mnie na wiosce nie miałem gdzie porównać markowej GF4MX
który i tak w tej samej klasie cenowej był słabszy od ATI (droższej o 30
zeta akurat) to tak zostałem z 9000 do dziś.
No ale to już chyba prawie 3 lata i się pozmieniało :-)

W każdym razie karta grafiki (producent/jakość) i tak odgrywa rolę w jakości
obrazu i tu chyba nie będziesz miał do mnie pretensji?

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.