Re: Problem z Laptopem COMPAQ

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 23:22:11 MET DST

Użytkownik "Gibol" <pgportal_wytnij_to_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3em0s$qpk$1@news.onet.pl...
> Mam laptopa COMPAQ ARMADA 1500c... miałem w nim zstandardowy
> cd-rom lecz w trakcie instalacji LINUXA 'padł' kupiłem więc nowy.
> i tu zaczyna się problem... W starym cdromie kiedy włożyło się
> płytę bootowalną wszystko startowało... Przy nowym CD-ROMIE
> koniecznie chce startować z dysku twardego lub dyskietki...
> dopiero po odpieciu HDD komp startuje z cd... ale to bez sensu bo
> wtedy nie da się zainstalować systemu... Nie mogę wejść do biosu
> ponieważ stacja syskietek rownież padła (odkleiła się górna
> głowica..) a jest potrzebna żeby otworzć bios... Jest jakiś inny
> [...]

Przełóż dysk od notebooka do jakiegoś PC-ta przez przejściówkę (10 zł)
i zainstaluj na nim BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com . W menu bootmanagera będziesz miał
możliwość startu systemu z dowolnej partycji, z fdd bądź z CD.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/