Re: Szybkie pisanie

Autor: Ai <nie_chce_at_spamu.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 21:10:50 MET DST

Pewnego razu Marcin "bydle" Szwarc napisał:

> Szanowny kolego!
> Przede wszystkim jezeli klepiesz tekst to naucz sie prostych skrotow
> klawiszowych a myszka bedzie Ci zbedna i takie akcje jak "zaznacz",
> "kopiuj/wytnij" oraz "wklej" (itp) bedziesz mogl wykonac znacznie szybciej i
> to nie przekladajac reki. Po drugie korzystajac juz z myszki, klawisze
> ctrl+c mozna nacisnac jedna reka, druga trzymajac myszke (po to sa 2
> klawisze ctrl na klawiaturze)

Widzę, że niezbyt uważnie przeczytałeś mojego posta. Otóż pisząc 'z
patrzeniem na klawiaturę' używaniem właśnie głównie strzałek i klawiszy
typu (Home, End) + Shift i idzie mi to bardzo sprawnie. Dopiero podczas
używania metody bezwzrokowej wydaje mi się nielogiczne opuszczanie
wyjściowego układu choćby żeby użyć klawiszy strzałek. Do tego napisałem,
że najlogiczniej wydaje się użyć myszki jedną ręką a skrótu drugą jedna
zmusza to kolejny raz do opuszczenia pozycji wyjściowej i powrotu do niej
po wykonaniu tej czynności, kiedy muszę wpisać dalej nieco tekstu...

--
Pozdrowienia
Ai / mailto: nv@nvbary.arg / ROT-13 /