Re: Szybkie pisanie

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 21:11:51 MET DST

 wyciągam do 270 znaków
> czyli około 55 słów na minutę,

czyli masz 4.5 stukniec na sekunde.

człowiek jednym palcem moze wystukac, około 10 stukniec na sekunde, ale nie
w rózne miejsca. zakłądajac ze patrzysz na kalwiature, Twój mózgnie moze
wydawac polecen równoczesnie 2 palcom(brednie pisze, ale w TYM przypadku,
SKUTECZNE, mam racje). tak czy owak sądze ze człowiek moze dac rade stukac
skutecznie, jednym palcem maksymalnie 4 razy na sekunde. Biorąc pod uwage to
co napisałem w nawiasie drugi palec, zwieksza tą szybkosc, ale nie AŻ
dwukrotnie.
Reasumując zaczynasz sie opierac o granice mozliwosci ludzkich. (
przeciatnego człowieka) Moim zdaniem po to wąłsnie opracowano metode
bezwzrokową. jesli każdy z 8 palców, bedzie pracował tylko 1 raz na sekunde,
to uzyskasz prawie 2 razy lepszy wynik.
Jak to zrobic? weż mazak i namaluj sobie na palcach lewej reki ASDF. i
poprawnie wciskaj TYLKO te 4 litery. potem sukcesywnie dokłądaj po
jednej....

ToMasz
10 palcy plus oczy