Re: Szybkie pisanie

Autor: Ai <nie_chce_at_spamu.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:28:07 MET DST

Pewnego razu wojtek napisał:

> 270 znaków,jeżeli masz opanowaną całą klawiature,piszesz naprawdę
> bezwrokowo to bardzo dobry rezultat,nie wiem dlaczego uważasz ze to
> wolno,maszynistki piszą na maszynie,tam jest inna ergonomia

Nie, nie. To drobny błąd interpretacyjny (czytaj: tak nielogicznie to
napisałem, że ciężko to poprawnie odczytać :). Taką prędkość to ja osiągam
dwoma palacami stukając z patrzeniem na klawiaturę, jak nieco dalej
napisałem pisząc metodą 10-palcową wyciągam prawie 3x mniejszą predkość, a
przecież chodzi tu o doskonalenie swoich umiejętności i ułatwianie sobie
życia, a nie o cofanie się...

--
Pozdrowienia
Ai / mailto: nv@nvbary.arg / ROT-13 /