Re: Szybkie pisanie

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 19:49:08 MET DST

Użytkownik "Ai" <nie_chce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:19fz5xbh0wawv$.vdgx0hpsed8c$.dlg@40tude.net...
> Jak uważacie ? Warto sobie tym
> zawracać głowę czy lepiej pozostać przy tradycyjnym stukaniu w klawisze
> dwoma palcami ?

Bardzo ciekawa sprawa. Ja kiedyś, jeszcze przed epoką powszechnej
komputeryzacji też byłem zafascynowany metodą bezwzrokowa, trochę ćwiczyłem
i nawet zaczynało wychodzić, lepiej szlo na elektrycznej maszynie do pisania
niż na mechanicznej. Pózniej nie bylo okazji trenować, a teraz jak trochę
uzywam komputera (tylko w domu, amatorsko) to piszę dwoma palcami -
najdluższymi, czyli środkowymi. W twoim przypadku myślę, że i tak piszesz
szybko, jakbys duzo ćwiczył to i te metodę bezwzrokowa opanowalbyś w
zadowalającym stopniu, chociaz rzeczywiscie, ma się wrazenie, że jest to
raczej do pisania na maszynie do pisania, z komputerem jest nieco inaczej.
Zresztą, niedługo będzie się dyktować i test będzie wchodził. A jak cos
przepisujesz to mozna zeskanowac i OCR. Chyba szkoda czasu i wysilku na
intensywny trening.
Pozdrawiam.