Re: Asrock Kt880 -napiecia

Autor: an <anni_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 19:46:27 MET DST

> Nominalnie taktowany Athlon XP 1700+ nie powinien się tak grzać - to w
> końcu ,Thoroughbred nie Palomino i to taktowany zegarem ledwie 1467MHz. A
> przecież pomiar jest z czujnika pod socketem, więc faktyczna temperatura
> jądra procesora jest jeszcze sporo wyższa.

Hmm dopiero co mialem Palomino i tam byly dopiero temperatury !
Przyzwyczajony do wyzej wymienionego ...uwazalem ze to co jest teraz to
wrecz mroz.....ale czlowiek uczy sie cale zycie i trzeba bedzie dac cos
wiekszego do chlodzenia.
Wynikaloby z tego ze Thoroughbred jest o wiele bardziej czuly na temerature.

> Sprawdź, czy dokładnie założyłeś cooler, czy procesor jest poprawnie
> przesmarowany pastą termoprzewodzącą (nie może być za mało, ale za dużo
> też niedobrze), najlepiej na bazie srebra.

Tego jestem pewien - pasta srebrna,cooler zalozony prawidlowo wszystko ok a
radiator pod wentylem ledwo cieply.

>zobacz jeszcze co będzie, jak ustalisz taktowanie RAM ręcznie na 100MHz
>(200 DDR) przy FSB 133MHz - nie zauważyłem jakoś, że twoje pamięci to
>PC2100.

Hmm w Biosie nie mam takiej mozliwosci jest : AUTO,133,166,200

Moze masz nowszy bios ?
Ja w obecnej sytuacji (spontaniczne pady ) balbym sie go nawet aktualizowac.

pozdr.Andrzej