Re: może procek? - długie

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 20:47:06 MET DST

> Przyznaje, nie przeczytałem dokładnie tylko wyrywki. Trochę to długie
było.
> Ale mam pytanie, czy ten komputer jest podłączony na stałem do sieci? Czy
> to ten z którego piszesz? Jeśli to ten, to widze nie połatany system.
> Sprawdź też w menadżerze zadań, jakie to procedury pożerają Ci zasoby.
> Dalej mi to wygląda na wirusy, robale i śmieci.

To ten z którego piszę.
Co do łatania systemu to ściągam zasdniczo wszystkie łaty, które się
pojawiają. Antywirusy, ad-ware itp. skanuję minimum raz w tygodniu
gruntownie, a cały czas coś w tle pracuje (aktualnie Panda Platinum i Zone
Alarm). Oczywiście co jakiś czas coś z tej sieci przylezie, ale ja tego
kompa na róznych dyskach stawiałem już kilka razy w ciągu ostatnich jakichś
trzech miesięcy i praktycznie od razu jest tak samo. (Nie twierdzę z uporem
maniaka że to wykluczone, ale bardzo wątpię)

Ważne! Właśnie odnośnie pożerania zasobów. Często skacze obciążenie proca na
maxa i wtedy spowolnienie jest drastyczne przez dłuższą chwilę, albo się
wiesza. Ale naprawdę nie widzę nic co mógłbym rozpoznać jako
dziwny/podejrzany proces - zresztą jak mówię mam problem zaraz po
postawieniu systemu na sformatowanym dysku, więc osobiście wydaje mi się że
to jakiś problem ze sprzętem - tyle, że nie wiem jaki.
Może jakieś subtelne uszkodzenie płyty? Po prostu nie wiem.

adam