Re: może procek? - długie

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:04:28 MET DST

Gdzieś w okolicy 08.04.2005, około 20:47:06 godziny, osoba znana nam jako
adam napisała:

> Ważne! Właśnie odnośnie pożerania zasobów. Często skacze obciążenie proca na
> maxa i wtedy spowolnienie jest drastyczne przez dłuższą chwilę, albo się
> wiesza.

Dlatego pisze o tych robalach, bo sam miałem coś takiego. Niestety nie
pamiętam jak się ten śmieć nazywał. Komputer pracował tak, jakby korzystał
tylko z 10% mocy

> Ale naprawdę nie widzę nic co mógłbym rozpoznać jako
> dziwny/podejrzany proces - zresztą jak mówię mam problem zaraz po
> postawieniu systemu na sformatowanym dysku,

Dlatego się pytałem, czy masz go na stałe podłączonego do sieci. Czy po
postawieniu systemu instalujesz neo? Czy też komp tak się zachowuje bez
połączenia.

> więc osobiście wydaje mi się że to jakiś problem ze sprzętem -
> tyle, że nie wiem jaki. Może jakieś subtelne uszkodzenie płyty?

Objawy, jakie opisałeś jednoznacznie wskazują na problem systemowy.
Przeglądałeś może logi systemu?

> adam
ArD

PS Modem do neo jest na usb. Odłącz go.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!