Re: może procek? - długie

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 20:14:45 MET DST

Gdzieś w okolicy 08.04.2005, około 19:03:51 godziny, osoba znana nam jako
adam napisała:

> Pisałem zresztą w treści, że to odpada. Proszę uważnie czytać.

Przyznaje, nie przeczytałem dokładnie tylko wyrywki. Trochę to długie było.
Ale mam pytanie, czy ten komputer jest podłączony na stałem do sieci? Czy
to ten z którego piszesz? Jeśli to ten, to widze nie połatany system.
Sprawdź też w menadżerze zadań, jakie to procedury pożerają Ci zasoby.
Dalej mi to wygląda na wirusy, robale i śmieci.

> adam
ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!