Problemu z dyskiem ciag dalszy

Autor: Neato <neato82_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 20:41:26 MET DST

Witam
Kilka dni temu zaczolem sie zmagac z moim twardzielem, bo przestaje mu sie
podobac ciagla praca i sie samoczynnie wylacza - system przestaje go widzec.
Sprawdzilem w innym kompie i to samo - przegrzewanie odpada. Czy jakis
niskopoziomowy format mu moze pomoc ? Macie moze jakies rady co z tym
zrobic. Troche szkoda mi kasy na nowy dysk, a ten jakos mnie do tej pory nie
zawodzil. (Segate Barracuda IV - 40Gb 5400)
pozdrawiam
Przemek