Re: czarne p³yty CDR, dobre ?

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 23:47:13 MET DST

U¿ytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> napisa³
w wiadomo¶ci news:d31ha5$ct7$1@nemesis.news.tpi.pl

> £eeee fuuuujjjj. EMTEC sa syfne, zreszta EMTEC nie produkuje nosnikow
> tylko pakuje co popadnie.

Hm, czy¿by dawny, renomowany BASF tak zszed³ na psy? Co to sie wyrabia...

> Ale, sa takie plytki EMTEC ze z³ot± warstwa odblaskowa, specjalnie do
> d³ugiej archiwizacji, produkowane przez MPO Germany (Made in Germany).
> Testowalem je i s± c³akiem zacne, ciekawe ile wytrzyma barwnik i cala
> plyta bo warstwa odblaskowa powinna ~100lat.
>
> Niestety to sa chyba jedyne plytki ze zlota warstwa dostepne u nas w
> zascianku.

He, he ja u siebie to wogóle nie widzia³em takowych:) Ile to to siê ceni?
Hm... Moja s±siadka pracuje w Niemczech - jak wóci, to jej zwróce uwage,
¿eby tam popatrzy³a po ile te p³ytki "chodz±" - mo¿e jak nie znajde u
siebie, to tam mi kupi :)

--
Jacek S.