Re: czarne p³yty CDR, dobre ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 22:32:33 MET DST

KILu <kilu@psxextreme.pl> wrote:

> Zgadza siê. :) Po prostu... w przypadku niesprawdzonej p³yty nie mo¿na
> powiedzieæ, ¿e jest ona lepsza tylko dlatego, ¿e ma czarny spód.

> Osobi¶cie najlepsze do¶wiadczenia mam z p³ytami Emtec. Ich parametry
> s± przy tym bardzo powtarzalne.

£eeee fuuuujjjj. EMTEC sa syfne, zreszta EMTEC nie produkuje nosnikow tylko
pakuje co popadnie.

Ale, sa takie plytki EMTEC ze z³ot± warstwa odblaskowa, specjalnie do
d³ugiej archiwizacji, produkowane przez MPO Germany (Made in Germany).
Testowalem je i s± c³akiem zacne, ciekawe ile wytrzyma barwnik i cala plyta
bo warstwa odblaskowa powinna ~100lat.

Niestety to sa chyba jedyne plytki ze zlota warstwa dostepne u nas w
zascianku.

--
pozdrawiam
      Mikolaj