Nowe notebooki z Centrino - słabsze osiągi baterii?

Autor: Marcin P. <mar_10_at_gazeta.SMIECIWON.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 00:04:14 MET DST

Witam,

Rozglądam się ostatnio za nowym notebookiem, chciałbym kupić jakiegoś z
Centrino. Przeglądając dane techniczne zauważyłem, że notebooki z
najszybszymi prockami na bazie Centrino mają wyraźnie niższe osiągi jeśli
chodzi o czas działania na bateriach. W starszych notebookach z Centrino z
prockami ~1.5 producenci deklarowali niekiedy do 5h na baterii podczas gdy
nowe z procesorami rzędu 1.8 oferują już czasy ok 3h (co pewnie i tak jest
wersją optymistyczną). Czy to normalne czy są jakieś lepsze i gorsze wersje
Centrino? Jeden z notebooków, który mnie zainteresował to FSC Amilo M1425 -
czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tym sprżetem?

pozdrawiam
Marcin