Re: czarne p³yty CDR, dobre ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 00:15:36 MET DST

Jacek S. <orm@znvyn.cy> wrote:

> Hm, czy¿by dawny, renomowany BASF tak zszed³ na psy? Co to sie
> wyrabia...

To Basf byl renomowany? Bo mam CD Basfa jeszcze ze z³ota warstwa
antyodblaskowa (za kupe kasy) i:
1 - producentem jest CMC-Magnetics (Taiwan)
2 - p³yta sie ledwo czyta jak i reszta moich starszawych basfów

> He, he ja u siebie to wogóle nie widzia³em takowych:) Ile to to siê

Ja je widzialem tylko w EMPIK'u (5zl) i jednym sklepie (3zl). Aaa i jeszcze
na alledrogo.pl ale tam gosc chyba pomyli³ ceny :-)

> ceni? Hm... Moja s±siadka pracuje w Niemczech - jak wóci, to jej
> zwróce uwage, ¿eby tam popatrzy³a po ile te p³ytki "chodz±" - mo¿e
> jak nie znajde u siebie, to tam mi kupi :)

Moze dostanie Riteka lub Tayo Yuden ze z³ota warstw± - tym bym bardziej
ufa³.

--
pozdrawiam
      Mikolaj