Re: LG GSA 4163B spis nagrywalnych DVD - +R

Autor: $lav$ <slavs.nospammm_at_aster.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 01:15:47 MET DST

MaK napisal(a):
> Lite-ON nie jest zły tylko dużo głośniejszy.
> Trochę zawiodła mnie ta LG. Myślałem że skoro ma w komentarzykach
> same 10 to nagra wszystko tak jak nagrywarki CD-RW do tej pory a tu
> zonk. Fakt że drogie płyty dobrze pali ale co z tańszymi, moim
> zdaniem nie powinno być takich nośników na rynku skoro nie są
> kompatybilne z nagrywarkami.

Technologia DVD nie jest moim zdaniem dopracowana. Mam liteona, mialem
troche z nim problemow chcialem juz oddac do sklepu. Chodzi o to, ze MUSISZ
kupowac plyty markowe i nagrywac z najnizsza mozliwa predkoscia. Nagralem
sporo plyt, rozmawialem z paroma osobami i kazdy mowi to samo. Nie chodzi tu
juz o sama poprawnosc nagranych danych, ale rowniez o ich trwalosc. Tyczy
sie to nagrywarek kazdej firmy. Takie jest moje zdanie:)

--
pozdro
$lav$